REFRESH MAN / TAYVAN

Spoiler İçermez.

Yine Renklitırtıl'ın önerisi ile yepyeni ve çok güzel bir diziye başladım. Bir Tayvan dizisi.
Bu dizi benim ilk Tayvan dizim ve eğer hepsi bu dizi kadar güzel ise son olmayacağı kesin.
Diziyi oldukça çok sevdim hatta daha başladığı ilk dakikada. Bu durum birazda türünün komedi olmasından kaynaklı diyebilirim. Çünkü artık her dizi yorumumda da belirttiğim gibi komedi türündeki dizileri çok çok seviyorum. Özellikle de başarılı bir yapım ise.
Dizi bu anlamda bütün beklentilerimi karşıladı.
Oyuncuların hepsi birbirinden sempatik. Her karakterin kendine özgü özelliklerinin olması ve bütün bu karakterlerin bir çatı altında toplanması diziye ayrı bir eğlence katıyor.
Başrol iki oyuncumuz ve aralarındaki tatlı didişmeler de diziyi tam anlamıyla puding tadında bir dizi yapıyor.

Flashbacklerinde bile çok eğlendiğim bu diziyi izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.


Adı : Refresh Man
Tür : Romantik - Komedi
Yönetmen : Ke Zheng Ming, Hao Xin Xiang
Senaryo : Wang Sen Zhen, Zhang Fang Ying, Chen Yun Ru
Kanal : TTV
Bölüm Sayısı : 20
Yayın Tarihi : 06.03.2016 - 16.07.2016
Dil : Mandarin (Çince)
Ülke : Tayvan

Oyuncular : Aaron Yan - Ji Wen Kai
Joanne Tseng - Zhong Yu Tang
Lene Lai - Elsa Miao
Jack Li - Wang Zi Yu

Konusu : Ji Wen Kai ve Zhong Yu Tang çocukluk arkadaşlarıdır. Zhong Yu Tang sınıf birincisi bir öğrenci iken Ji Wen Kai ise Zhong Yu Tang'ın aksine dersi dinlemeyen, sürekli ceza alan tembel bir öğrencidir. Zhong Yu Tang bu yüzden sürekli Ji Wen Kai ile dalga geçmektedir.

10 yıl sonra yeniden karşılaştıklarında ise her şey tersine dönmüştür. Zhong Yu Tang bir kometik şirketinde yıllardır sekreter olarak çalışmaktadır. Terfi için tek umudu şirkete yeni gelecek olan CEO'dur. Fakat işler hiçte istediği gibi gitmez. Yeni gelen CEO Ji Wen Kai'dir. 
Zhong Yu Tang her şeyin eskisi gibi olacağını düşünürken, Ji Wen Kai eskide yaşananların intikamını almakta kararlıdır. 
Yıllardır terfi bekleyen Zhong Yu Tang terfinin aksine Ji Wen Kai tarafından şirketin en başarısız satış grubuna gönderilir. 
Zhong Yu Tang bunun bir intikam olduğunu düşünsede Ji Wen Kai'nin başka planları vardır.


İzleme Linki : Refresh Man

25 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Seninde önerine sağlık :))

      Sil
  2. Bu dizi izleme listemde lakin dizinin bitmesini bekliyorum en azından 14 15 bölüm gelsin ki izleyeyim rahat rahat :/ Zor tutuyorum ama kendimi söylediğin gibi çok tatlı bir dizi çünkü :)
    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben direkt başlıyorum genelde ^^

      Sil
  3. e peki bunu da koyayım listeye napcaz valla bitmez bu dizileeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Koy koy hatta komedi seviyorsan başlara koy ^^

      Sil
    2. o zaman, oh my venüs ve please come back misterdan sona bunu izleyim :)

      Sil
  4. Şimdi kore dizilerini izlemeye başlayan ben acayip sarıyormuş diyorum valla tamam size hak verdim bir kere kolunu kaptırınca kurtulamıyorsun dur ben vakit bulursam bundan da bir iki bölüm lokmalık alırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Değil mii :3 Umarım bu diziyi de beğenirsin ^^

      Sil
  5. Aaron Yan için bile izlenir! Adam Tayvan'ın jönü. :D Ama ben dillerine bir türlü aşina olamıyorum. Fall In Love With Me dizini çok severek izledim. ^^ İzlemediysen şiddetli tavsiyemdir. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dilde hiç sıkıntı yaşamadım bu sefer :)) Şu sıra çok şey izliyorum ama listeme alayım çok teşekkür ederim ^^ *

      Sil
  6. Ay çok tatliş bir dizi^_^ bu aralar favori dizim (beklemek çok zor:/ ).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Benimde favori dizim ^^ Ben daha tam yetişemedim :3

      Sil
  7. Güzel bir yazı dizini olmuş elinize sağlık merve Hanım :) merak ettim birkaç bölümüne bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım beğenirsiniz ^^

      Sil
  8. of dizi izlemeyi, izlemekten gözlerimin çökmesini özledimmm :/ çok güzel yazmışssın Merve, senin izlediklerinden bir çoğunu not aldım hala izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde listem doldu taştı aktif izleyici olmama rağmen ben bile yetişemiyorum artık :)) Umarım beğenirsin ^^

      Sil
  9. Aslında gayet klişe bir konusu var ama önemli olan o konunun nasıl işlendiği bence :D Ayrıca ben romantik/komedilerde klişeleri seven bir insanım, içimi baymadığı sürece :D Tayvan dizisi daha önce hiç izlemedim ama en büyük tereddütüm dil konusunda olurdu herhalde.. Çünkü kore dizilerini izlemeden önce de kulağımı nasıl alıştıracağım diye endişe etmiştim.. Bir kere başlayınca alışıyor aslında insan :) Birkaç Tayvan yapımının bu şekilde övüldüğünü gördüm, sıra Tayvan dizilerine geldiğinde bununla başlamayı düşünebilirim sanırım :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet konu bayağı bir klişe ama sevdim ben diziyi :3 Dil konusunda ben çok zorlanmadım benimde ilk dizim ama çok tuhaf gelmedi kulağıma ^^ Umarım beğenirsin diziyi :)

      Sil
  10. Benimle hemen hemen benzer konularda yazanları seviyorum :) Kozmetik ve güzellik bloggerlarının arasında ayrı bir değerimiz olduğunu düşünüyorum. Headerın çok hoşuma gitti canım , takibindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her şeyden yazıyorum canım ne isterse :)) Teşekkür ederim ^^

      Sil
  11. Avusturya ve Alman tv sinde tek bir kore dizisi yok pek meraklisi degiller sanirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da yok ki :( Neyse ki çeviri siteleri var :3

      Sil
  12. Uzak doğu filmlerine ve dizilerine bir türlü alışamadım.Ama bu kadar tavsiye ettiğiniz için bu dizinin adını not aldım.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz