99 Cahaya di Langit Eropa

Azıcık Spoiler İçerir.

Yine çok beğendiğim bir film ile karşınızdayım. Daha izleyeli 10-15 dakika oldu ve gerçekten  ne yazacağımı bilemiyorum. Cümle kuramıyorum. Genelde beni etkileyen bir filmi veya diziyi yazmak için ertesi günü beklerim etkinin biraz azalması için ama bu filmi izlemenizi çok istiyorum bu yüzden hemen koştum yazmaya.
Avrupa ve İslam denilince aklıma hep çifte standart gelir oradaki yerli insanaların müslümanlara bakış açısı ve orada yaşayan müslümanların yaşadığı sıkıntılar.
Film ilk başladığında da  bu konulara değineceğini sanmıştım ama Avrupa ve İslam daha farklı bir şekilde ele alınmıştı. Avrupa tarihindeki gizli İslam...
Oldukça ilginç bir konu. Bir çok sahnede tıpkı Hanum gibi bende çok şaşırdım. Avrupa tarihinde bu kadar çok yerimiz olduğunu bilmiyordum doğrusu.

Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. Bu tür yapımların izleyenlere çok şey katacağına inanıyorum.


Adı : 99 Cahaya di Langit Eropa
Tür : Dram
Yönetmen : Guntur Soeharjanto
Senaryo : Alim Sudio, Rais Hanım Salsabiela, Rangga Almahendra
Yayın Yılı : 2013
Süre : 100 dakika
Ülke : Endonezya

Oyuncular : Acha Septriasa - Hanum
Abimana Aryasatya - Rangga
Raline Shah - Fatma
Nino Fernandez
Dewri Sandra
Marissa Nasution
Alex Abbad


Konusu : Hanum eşi Rangga ile birlikte Endonezya'dan Avusturya'ya gelir. Eşi doktorası ile meşgulken Hanum'da Viyana'yı gezmektedir. 3 ay geçer ve Hanum gezilecek bütün yerleri gezmiştir. İyice sıkılmaya başlamıştır. Almanca bilmediğinden bir işte de çalışamayan Hanum tam Endonezya'ya dönmeyi düşünürken karşına bir Almanca kursunun afişi çıkar ve hemen oraya kaydolur. Burada kendi gibi müslüman olan Fatma ve küçük kızı Ayşe ile tanışır. Fatma ve küçük Ayşe Hanum'a Avrupa'da İslam medeniyetini tanıtırlar ve ona İslamiyetin farklı yönlerini gösterirler.



İzleme Linki : 99 Cahaya di Langit Eropa

12 yorum:

  1. Sen öyle bir yazmışsın ki bende merak ettim. :) Sınavlarımdan sonra izleyeceğim!
    teşekkürler canım, eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :3 Umarım beğenirsin ^^ Sınavlarında başarılar :)*

      Sil
  2. Dikkat ceken bir film en kisa zamanda izliycem:) cok guzel anlatmissin filmi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin :3 Çok teşekkür ederim ^^

      Sil
  3. Avrupa tarihindeki gizli İslam...
    Vay içimdeki ses yazılı bitsin izle kız bu filmi dedi o zaman napıyorum izliyorum çok merak ettim olmadı yazda izlerim ama izlerin ben bu filmi ya çok güzel bir tanıtım olmuş izlemek lazım
    Ellerine sağlık mervecim :)

    YanıtlaSil
  4. Endonezyalılar gerçekten İslam kültürüne faydalı filmler yapıyorlar.Tebrik ettim.En kısa zamanda izlemek istiyorum 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :) O zaman en kısa zamanda izlemen dileğiyle ^^

      Sil
  5. filmin ikincisini az önce bitirdim ve düşündüğüm tek şey şu 'bu kadar güzel film hayatımda izlemedim , bir daha da izleyemem heralde'... birde izlediğim sitede filmin sonunda bu yaşananlardan sonra ne yaptıklarını anlatmış..galiba bu film değil yaşanmış bir hikaye..Öyle mi? yani tam emin olamadım, o yüzden size sorma gereği duydum...Bütün arkadaşlarıma şiddetle
    tavsiye ettiğim gibi eğer bir kişi bile olsa bu yorumumu görürse şunları diyorum -hayatınızda asla böyle bir film bulamayacaksınız-...SELAMUNALEYKÜM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle Vealeykümselam :) Ben henüz 2.filmi izlemedim :3 Gerçek bir hikaye olup olmadığına dair bir bilgim yok.
      Benimde çok sevdiğim ve etkilendiğim filmlerden. Umarım izlemeyenlerde izler ^^

      Sil
  6. Filmin cevirmeni olarak diğerlerinide öneriyorum. Endonezya yapımları harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ellerinize sağlık :) Kesinlikle öyleler..

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz