My Amazing Boyfriend / Çin

Azıcık Spoiler İçerir.

Genelde ben izlediğim dizileri bitirince yazısını yazıyordum. Böylelikle hem yazacak daha çok şeyim olur, hemde dolu dolu bir yazı olur diye düşünürdüm. Fakat bu yüzden size dizileri daha geç haber verdiğimi düşünmeye başladım. Ve artık dizileri keşfettikten hemen sonra yazmaya karar verdim. Bu şekilde size daha çok yararım olacağını düşünüyorum.
Nitekim bu dizi de güncel bir dizi. Şu an sadece 3 bölüm yayınlandı. İlk bölümü izlediğimde çok korktum ama ilerleyen bölümlerinde komik olacağını düşündüğüm için devam ettim.
Düşündüğüm gibi dizi ilk bölüm sonrası komik bir hal aldı. Komik olmasının yanı sıra dizi, daha akıcı bir hale geldi ve eğlenceli bulmaya başladım.
Başrol kız şansız ama çok eğlenceli, başrol erkek ise gizemli ama bir o kadar da korkutucuydu.
Dizinin işleyişine göre dizi ilerledikçe dram türünün de işleneceğini düşünüyorum. Dizinin işleyişinde karanlık bir taraf  daha var ve bu kısım aydınlandığında neler olacak merak ediyorum. Dizi de iki dikkat çeken unsur vardı.
Biricisi dizi, izleyici tarafından Man From the Stars adlı Kore dizisine benzetildi. İkincisi ise; başrol erkeğin Koreli olmasıydı.

Vaktiniz varsa ilgi çekici ve merak uyandıran bu diziyi izlemenizi tavsiye ederim.

Adı : My Amazing Boyfriend
Tür : Fantastik, Komedi
Yönetmen : Deng Ke
Kanal : MGTV
Bölüm Sayısı : 28
Yayın Yılı : 2016
Dil : Çince
Ülke : Çin

Oyuncular : Kim Tae Hwan - Xue Ling Qiao
Wu Qian - Tiang Jing Zhi
Fu Jia
Shen Meng Chen


Konusu : Yüzyıllardır uykuda olan ve cesedi incelenen Xue Ling Qiao başka bir yere götürülürken içinde bulunduğu araba şansız oyuncumuz Tiang Jing Zhi'nin arabası ile çarpışır. Bu kaza Xue Ling Qiao'yu yüzyıllık uykusundan uyandırır.
Xue King Qiao bir yandan modern Dünya'ya ayak uydurmaya çalışmakta, bir yandan hafızasını kazanmaya çalışmakta, bir yandan geçmişte onu öldüren kişiyi aramakta, bir yandan da kurtarıcısı olan ve ona yardımcı olacağını düşündüğü şanssız kızımızı korumaya çalışmaktadır.
Bakalım Xue Ling Qiao'yu ve bizi ilerleyen bölümlerde neler bekliyor.


İzleme Linki : My Amazing Boyfriend

10 yorum:

  1. İnstagram da bu dizinin çok fazla tanıtımı gördüm, ama çin olunca yine bir önyargı oldu bende. Birde koreli biri niye çinde dizi çeker acaba çok ilginç , gerçi biraz çinliye de benziyor ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi bende kimse demese Çinli diye biliyordum :))

      Sil
  2. Konusu Man From the Stars'a benziyormuş cidden. İlgimi çekti ama.. Senin yorumuna göre bitince bir şans veririm bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala Man From the Stars'ı izlemedim :3 Umarım beğenirsin ^^

      Sil
  3. Konusu güzelmiş, listeye ekledim . Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Konusu dikkat çekici, merak ettim doğrusu Merve! ama Çin yapımı izlemedim hiç :)

    YanıtlaSil
  5. Man From the Star bence aşırı abartılan bir diziydi. Güzeldi ama abartıydı. Bu dizinin Facebook'ta bir kısmını izlemiştim, çok hoşuma gitmişti. İzlemeliyim konusu çok güzel! :D

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz