Uncontrollably Fond

Spoiler İçermez.

İzlemeyi hiç ama hiç düşünmediğim bir dizi ile karşınızdayım.
Temmuz'da süper bir dizinin başlayacağını Kim Woo Bin ve Suzy'nin başrol olacağını biliyordum fakat bildiğim bir şey daha vardı ki türünün dram olduğu. Bunu duyunca diziye karşı biraz çekingelerim olmuştu. Fakat merakım bu diziyi es geçmeme izin vermedi ve izlemeye başladım. Şuan favorilerimden. Bundan sonra tür ayımı yapmayacağım sanırım.
Süper bir dizi olmuş gerçekten Kim Woo Bin ve Suzy'li sahneleri izlemelere doyamıyorum. Birde kışın çekilmiş ki benim kışın çekilen dizilere karşı ayrı bir sempatim var. Nasıl desem böyle kat kat giyinen başrol kız falan çok tatlı geliyor bana. 
Şuana kadar 4 bölüm yayınlandı ve dizi daha yeni başlıyor diyebilirim. Kesinlikle izlemelisiniz.





Adı : Uncontrollably Fond
Tür : Dram, Romantik
Yönetmen : Park Hyun Suk
Senaryo : Lee Kyoung Hee
Kanal : KBS2
Bölüm Sayısı : 20
Yayın Yılı : 2016
Yayın Saati : Çarşamba - Perşembe 22.00
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Kim Woo Bin - Shin Joon Young
Bae Suzy - No Eul
Lim Ju Hwan - Choi Ji Tae
Lim Ju Eun - Yoon Jung Eun
Jin Kyung - Shin Young Ok
Choi Moo Sung - Jang Jung Sik
Park Soo Young - CEO Namgoong
Jung Soo Kyo - Jang Kook Young
Jang Hee Ryung - Jang Man Ok
Lee Seo Won - No Jik
Kim Jae Hwa - Kim Bong Sook
Hwang Jung Min - Jan Jung Ja
Yu Oh Seong - Choi Hyun Joon
Jung Sun Kyung - Lee Eun Soo
Jeong Dong Hwan - Yoon Sung Ho
Kim Min Young - Ko Na Ri
Ryu Won - Choi Ha Roo


Konu : Shin Joon Young (Kim Woo Bin) ve No Eul (Bae Suzy) çocukken birbirlerine aşık olmuşlardır ve çok acı bir şekilde ayrılmışlardır.İkili yetişkin olduklarında tekrar karşılaşırlar. Shin Joon Young iyi bir aktör ve şarkıcı konumundadır. No Eul ise bir belgesel yapımcısıdır.
Konu Kaynak : Koreantürk



İzleme Linki : Uncontrollably Fond






36 yorum:

  1. Ay merak ettim şimdi bunu. Baksana ben de Descendants of The Sun dizisine başladım. Kore Fenomeni tavsiye etti. Daha bir bölüm izledim ama güzele benziyor. Nasıl sen izledin mi onu canım? ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesler izlediği için ben izlememiştim :) Ama bu diziyi önerebilirim bende ^^

      Sil
    2. Tamamdır not aldım gari ❤

      Sil
    3. :)) Umarım beğenirsin ^^

      Sil
    4. Benim de çok sevdiğim bir dizi özellikle Suzy olduğu için beni çekmişti :)

      Sil
    5. :)) Ben Suzy'i çok bilmiyordum ama bu dizide bende sevdim ^^

      Sil
    6. Aaa emine bacı aşk olsun bana güvenmiyor musun 😂😂😂

      Sil
  2. ovv bunu ikinci sıraya yazdım izleyeceğimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanlandım bak şimdi :)) Beğenirsin umarım ^^

      Sil
  3. Biliyo musun ben de seninle aynı şekilde düşünüyordum işte "izlenmez zaten herkes bekliyor bir de dram mıymış ? yok yok" dedim sonunda bir merakla izlemeye başladım.Ve şu an bölüm gelsin diye bekliyorum.Dizi resmen göz alıyor.Suzy'yi ve Kim Woo Bin'i de sevdiğim için daha da zevkli hale geliyor dizi.
    Doctors dizisi hakkında ne düşünüyorsun o.o Özellikle Park Shin Hye için..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Aynı düşüncelerdeyiz :) Doctors'da favorim :) PSH'nin yeni haline bayıldım ben ^^

      Sil
  4. Ayyy çok duydum ama işte yarım bıraktığım diziler var okul zamanı onları izleyecegim sonra izledim artık çok seviyorum Suzy ve Kim Woo Bindi kesinlikle izlemeliyimmmmm.
    Çok teşekkür ederim yazın için.

    YanıtlaSil
  5. Pek iyi yorumlar anladigim için çekiniyorum açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa neden ki :o Çok beğendim ben :)

      Sil
  6. Bende yeni başladım. İlk bölümünde sıkıldım biraz ama şimdi şimdi açılıyor gibi. Dramı çok güzel olacak gibi geliyor bana. Bakalım :)

    YanıtlaSil
  7. Kore filmlerini, dizilerini seviyordum ama tavsiye eden birini bulduğum için kendimi şanslı hissediyorum. İzninizle takibe alıyorum sizi. Başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  8. İlk 4 bölümünde sıkıldım ben açıkçası. Umarım bundan sonra güzelleşir. Suzy en beğendiğim Koreli kız ayrıca. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dizi aslında ^^ Suzy'i bende çok beğeniyorum :))

      Sil
  9. İzlenecek ne çok dizi var :)

    YanıtlaSil
  10. Merve suzy ı yerin dibine vurmuslardi, çok yapay oyunculuk diye dizi hakkında bir onu bir de kim woo bin in yer aldığını biliyordum, konusu genel olarak klişe gibi duruyor ama oyunculuk ve detaylarla takdir görecektir diye düşünüyorum, biraz daha bölüm yayınlasın başlamayı düşünüyorum 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Suzy'i ilk kez bir dizide izliyorum bence çok tatlı ^^ Aslında evet klişe biraz ama izlettiriyor kendini :)

      Sil
  11. Bu dizi en sonunda başlamış mı ? Kaç aydır arkadaşımla bekliyorduk ama dram olması kötü oldu bak neyse biraz ilerlesin izlerim belki .

    YanıtlaSil
  12. Merve ay bende izliyorum ve evvet o kışın çekilen kar sahneleri ni kadağ da güzeldi öyle :D Şuan doktors ile ikisini beraber izliyorum çevirilerini beklerken göbeğim çatlıyo valla billa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Aynı dizileri takip ediyoruz o zaman ^^ Ben bir sürü diziyi aynı anda izlemeye çalıştığımdan daha birini izlemeden diğerinin çevirisi geliyor :))

      Sil
  13. aslında dizi bitti sanırım ama bende bunu bekliyordum zaten ^^ bitince topluca izliyim demiştim sonra senin bloguna girdim diziye biraz daha ısındım :) Ama hep dram olduğu için üzülücek miyiz? Hiç eğlendiğimiz sahneler olmuyor mu? Tereddüte girdim azıcık. ve bende senin gibi kış dizilerine bayılıyorum kat kat giyinmeleri vs. aynı şekilde düşünüyorum :D :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle dizi çok sıcak bir dizi ben çok çok sevdim :) Bende korkmuştum ilk başta dram diye ama karakterler o kadar sıcak ki garip bir tebessüm bırakıyor insanda ^^

      Sil
  14. Ben 17.bolumdeyim dizi güzel ama hep üzülüyorum karakterlere çünkü başrolleri sevdim. :)

    YanıtlaSil
  15. Şu lacivertli abla chanyeol'un kız hali sanki :D

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz