Güldüy Güldüy Show


Ben Güldür Güldür Show'u açıkcası pek sevmem arada denk gelince bir bakarım o kadar. Güldüy Güldüy Show'un başlayacağını duyduğumda da sadece çok güzel bir fikir gerçekten yaz tatilinde çocukların çıkması dedim o kadar. İzlemek yada izlememekle ilgili hiç bir şey geçmemişti o an aklımdan. Taki bir gün denk gelip izleyene kadar. O günden beri vakit ayırıp izlemeye çalışıyorum.
Yani yok böyle bir şey gülmekten karnım ağrıyor bazen. Küçücük çocukların böyle güzel şeyler yapması çok hoş bence. Hani birde öyle çocuklar eğlensin falan diye yapılmış bir şeyde değil gerçekten bir show. Üzerine birde çocukların tatlılığı ve masumluğu eklenince çok güzel bir program çıkmış ortaya.
Bu aralar Cuma akşamlarımı dolduran programım. Bence sizde bir bakmalısınız.


Adı : Güldüy Güldüy Show
Kanal : Show TV
Yayın Günü : Cuma
Yayın Saati : 20.00
Yapım : BKM
Yönetmen : Tuğçe :Soysop


Oyuncular : Alp Akar
Alperen Efe Esmer
Berat Efe Parlar
Beren Gökyıldız
Berke Mutlu
Ceren Reis
Eda Döğer
Dora Dalgıç
Efe Aydın
Esat Polat Güler
Gülse Göçer
İlknur Külahlıoğlu
İkra Külahlıoğlu
İhsan Berk Aydın
Kadir Toprak Karaman
Melis Kara
Melissa Giz Cengiz
Mert Erdoğdu
Nehir Gökdemir
Yusuf Batuhan Kıraç
Zeynep Çelik
Sunucu : Ezo Sunal




14 yorum:

  1. Yaa ben de bayılıyorum bu programa! İlk çıktığından beri izlerim, televizyonda Türk kanallarında takip ettiğim tek şey. Çocuklar gerçekten çok sevimli ya, inşallah gelecek yaz da devam eder. Ben bir de Ezo Sunal'a aşığım, kadın çok şeker ya, onunla beraber program tastamam olmuş. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de gerçekten programı tamamlamış :) İnşallah olur gelecek yazda ^^

      Sil
  2. Bir kaç kez ben de denk geldim.Çocuklar inanılmaz yetenekli.Zaten baş roldeki çocuk daha evvel İftarlık Gazoz filminde de çok iyi rol çıkarmıştı.Keyifli seyirler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi izlemediğimden bilmiyorum tam ama çocuklar gerçekten yetenekli :)

      Sil
  3. Ya ben bunları bayılıyorum, çok tatlılar .

    YanıtlaSil
  4. Bende izliyorum çok tatlılar ya 😊

    YanıtlaSil
  5. Normal Güldür Güldür'den daha iyi bence.Abartmıyorum.O kadar küçük olmalarına rağmen o kadar profesyonel olmaları müthiş,çocukça tek bir hareketleri bile yok,ki olsa da çok çok normal.

    YanıtlaSil
  6. Ayy bunları bende izledim o kadar şekerler ki büyüklerden daha tatlılar :)) Beren Gökyıldız'ı her gördüğüm de yanaklarını sıkmak istiyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok iyi oyuncular geleceğin başarılı büyükleri :)

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz