Running Man 225.Bölüm Hakkında Düşüncelerim


Sürekli sosyal medyada videolarını görüdüğüm, izlerken gülmekten öldüğüm fakat bir türlü açıp bir bölüm izleyemediğim Running Man'i sonunda izledim.
İlk kez izleyecek olduğumdan en eğlenceli bulunan bölümlerden biri olan 225.bölümü seçtim. Konuk olarak Kim Woo Bin ve Lee Hyun Woo'nun olması da bu bölümü izlemek için başlı başına bir neden. Özellikle şu aralar küçük çaplı bir Kim Woo Bin hayranlığı yaşadığımdan bu bölüm gözüme dahada bir güzel geldi.

İlk kez izleyen biri olarak olayları çok fazla bilmiyordum hatta herkes konuk sanıyordum ben. Meğer daimi üyeler varmış. Ne cahilim.
Bölümle ilgili düşüncelerime gelecek olursak inanılmaz eğlenceli bir bölümdü. Gülmekten yanaklarım ağrıdı. Üyelerin her biri zaten birbirinden komik birde konuk olarak Lee Hyun Woo ve Kim Woo Bin olunca yemede yanında yat gibi bir bölüm olmuş.
Hatta ben bu bölümü böyle arada canım sıkkın olduğunda falan açar izlerim. Tam öyle bir bölüm yani.
Tabi ilk kez izlediğimden daha eğlenceli bölümler var mı bilmiyorum. Bir kaç tane daha izlemek istediğim bölüm var. Onları izledikten sonrada bir bakmışsınız daimi izleyicisi olmuşum programın.



Running Man'in geneli hakkında bir şey söyleyemeyeceğim henüz sadece 1 bölümcük izledim ama bu bölüm süperdi kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.

Adı : Running Man
Kanal : SBS
Bölüm : 225
Üyeler : Yoo Jae Suk
Ji Suk Jin
Kim Jong Kook
Lee Kwang Soo
Song Ji Hyo
Kang Gary
Ha Dong Hoon

Konuklar : Kim Woo Bin & Lee Hyun Woo



İzleme Linki : Running Man 225.Bölüm

6 yorum:

  1. Kim Woo Bin varsa Merve kesinlikle bu bölüme bakılır :))

    YanıtlaSil
  2. Kim woo Bin varsa kesinlikle izlenir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bir çoğumuz aynı fikirdeyiz :))

      Sil
  3. Ben kardeşim bu programı çok izliyor ben olayları anlamadım ama arada izliyorum , üyeler çok eğlenceli .

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz