U Prince Series : The Handsome Cowboy / Tayland / Mini Dizi

Spoiler İçermez.
Kısa bir zaman önce Renklitırtıl'ın ön ayak olmasıyla, Kore dizilerinin dışına çıkıp farklı Asya dizilerini de izlemeye başladım ve çok geçmeden de ilgi alanıma girmeyi başardılar bu diziler.
Artık izlediğim diğer dizilerin dışında mutlaka 1 yada daha fazla farklı ülkelere ait Asya dizileri takip eder oldum. Şuan takip ettiğim dizilerden bir tanesi de bir Tayland dizisi olan The Handsome Cowboy.
U-Prince adlı serisinin ilk dizisi.
U-Prince Tayland'ın en havalı uluslararası üniversitesi IUCA (Orta Asya Uluslararası Üniversitesi) 'in 12 ayrı fakültesini temsil eden, 12 yakışıklı erkekten oluşan topluluğun ismi.
Bu seri 12 ayrı diziden oluşacakmış. Muhtemelen hepsi mini dizi tarzında olur. Ama hepsini izleyebilir miyim hiç bilmiyorum.
İlk dizimizin ana karakteri Ziraat Fakültesinden Sibtis. O bir playboy, kötü çocuk aynı zamanda da bir kovboydur.
Dizi daha çok yeni olduğundan ve mini bir dizi olduğundan daha fazla bir şey yazamayacağım. 
Özellikle Tayland dizilerine başlamak isteyen ama kararsız kalan arkadaşlar var ise bu mini diziye bir şans vermelerini tavsiye ederim.
Bende daha çok yeni bir izleyici olduğumdan başlangıç için iyi bir seçim mi bilemem ama mini bir dizi olduğundan sıkılmazsınız diye düşünüyorum.





Adı : The Handsome Cowboy
Tür : Gençlik, Romantik
Kanal : GMM
Bölüm Sayısı : 8
Yayın Yılı : 2016
Dil : Tayca
Ülke : Tayland


Oyuncular : Push Puttichai Kasetsin - Sibtis
Esther Supreeleela - Prikkang
Baan Kanut Rojanai - Key

Konu : Sibtis istediği her kızı elde edebilen bir playboydur. Bir gün gittiği bir mekanda Prikkang'ı görür. Onuda kolay lokma sanır fakat hiçte öyle değildir.
Aslında küçükken iki yakın arkadaş olan Sibtis ve Prikkang'ın yolları bir sebepten ayrılmıştır. Prikkang, Sibtis'i hemen tanır fakat Sibtis onu tanımaz. Prikkang bu duruma hem üzülmüş hemde sinirlenmiştir. Bu arada Sibtis'de onunla uğraşmaya devam etmektedir.
Bir süre sonra Sibtis, Prikkang'ı tanır fakat aralarındaki didişme bitecek gibi değildir.
Tüm bunlar olurken Prikkang'ın babası tatilde onu çiftliğe göndermeye karar verir ve şansa bakın ki çiftlikte ona yardım edecek kişi Sibtis'dir.

"Acaba bu iki inatçı keçiden hangisi sonunda galip gelecek? Yoksa sonunda aşk mı kazanacak?"
Tayvan Drama


19 yorum:

  1. Sevimli bir dizi gibi duruyor. Ben de hiç kore harici asya dizisi seyretmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin diğer dizilerini izlediniz mi acaba?

      Sil
    2. Bu arada bloğunuz çok guzelmiş😊

      Sil
    3. Fırsat olmadı :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben de yeni izlemeye başlamıştım bu diziye ^^ Benim Kore ve Japonya harici izlediğim ilk Asya dizisi "Fall in Love with me" idi. İzledin mi bilmiyorum ama çok hoş bir diziydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İzlemedim ama bir tavsiye olarak düşünüp listeme ekleyeceğim ^^

      Sil
  3. Merve :)
    Konusu tam benlikmişss :)
    Çok merak ettim inşallah izleyebilirim konusu hoşuma gitti sevimli bir mini diziye benziyor :)
    Çok teşekkür ederim paylaşımın için öğrenmiş oldum sayende .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok sevindimm umarım izler ve beğenirsin ^^

      Sil
  4. Kısa bir video görmüştüm dizi ile ilgili ve bayılmıştım.. Çevirilerin bitmesini bekliyorum, çok tatlı bir dizi cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bekleyemiyorum hemen izliyorum :))

      Sil
  5. Konusu çok hoşuma gitti^^
    Daha önce Tayland dizisi izlememiştim Sayende izleyeceğim^^ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindimm ^^ Umarım beğenirsin :)

      Sil
  6. ilk gifi çox bəyəndim yazını oxumayıb onu görsəm belə dramaya şans verməyi düşünərdim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bende çok sevdim internette buldum yazımda da kullanmak istedim ^^

      Sil
  7. Merveee :) Önceden Kore dizisi mi yok ya izlemem derdim şuan birini bitirip diğerine başlarken yapma etme dur birde Tayland dizilerine başlatacaksın beni :D Bakarım ben bunlara da not ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar tayland dizisi izlemek isteyen varsa full house adlı diziyi önerebilirim gerçekten çok beğendiğim bi diziydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende listeme alayım ^^ Teşekkürler :)

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz