YGS - LYS / YOUTUBE KANAL ÖNERİSİ #2

Daha önce böyle bir yazı yazmıştım. Hem çok yararlı olduğunu düşündüğümden hemde yeni güzel kanallar keşfettiğimden 2. bir öneri yazısı daha yazayım dedim.
Diğer yazımda olduğu gibi bu yazımda de hem konu çalışabileceğiniz kanalları hemde motivasyon kanallarını paylaşacağım.
Ders çalışmak şu dönemde en önemli şey olsa da bazen mativasyona yada bazı püf noktalara da ihtiyaç duyulabiliyor. Yani en azından ben böyle motivasyon verici yada yol gösterici videolara bazen ihtiyaç duyuyorum. Hep güllük gülistanlık geçmiyor malesef bu süreç.

Umarım bu kanallar işinize yarar yarar. Herkese verimli çalışmalar diliyorum.


Hocalara Geldik tık

Gri Koç tık

Gri Hafıza tık

sobottakadarsevmek tık

Önder Hoca tık




Sizinde kanal önerileriniz varsa benimle paylaşabilirsiniz çok mutlu olurum. 

İlk öneri yazım için tık

6 yorum:

  1. Ygs ve Lys ye hazırlanan arkadaşlar için çok faydalı bir paylaşım olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, İyi çalışmalar :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba tatlı blogunu takibe aldım banada beklerim :) önder hocayı bilmiyordum sayende öğrendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz ^^ Beğendiyseniz ne mutlu bana :)

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz