Nescafe White Choco Mocha / #EviniCafeyeÇevir



Bir kaç hafta önce elime bir kargo ulaştı. İçerisinde bir öğrencinin özellikle benim gibi sınava hazırlanan bir öğrenci için ansızın bir kargoyla gelebilecek en güzel şeylerden biri vardı. Bir küçük torba dolusu kahve.


Peki kim mi göndermişti bana bu güzel kargoyu ? Tabi ki de Fikrim Mühim.


Bilmeyenler için şöyle söyleyeyim Fikri Mühim ücretsiz üye olabileceğiniz ve ücretsiz ürün deneyimlemenizi sağlayan tatliş bir site.
Bende bloğumu ilk açtığım sıralarda keşfedip üye olmuştum. O günden beri beklemekteydim ve bu bekleyişime değecek bir ürünü deneyimleme şansı yakaladım.


Gelelim yazımızın baş kahramanı olan ürünümüz Nescafe White Choco Mocha'ya.
Daha önce reklamını görüp almak istemiştim fakat bir türlü fırsat olmamıştı. Yani ilk kez deneyimledim ve gerçekten çok çok beğendim. Zaten Nescafe markasını çok seviyorum fakat daha çok klasikleşmiş kahvelerinden içmiştim, yeni çıkan kahvelerini deneyimleme şansım pek olmamıştı.  Nescafe White Choco Mocha bir ilk oldu ve son olmayacak gibi görünüyor. Bu kahvenin gerçekten çok yumuşacık bir içimi var ve kokusu mükemmel. Ayrıca yapımı da çok basit tıpkı Nescafe'nin diğer paket kahveleri gibi tek ihtiyacınız olan kaynamış su ve bir paket White Choco Mocha.
Ben gerçekten çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ederim.

12 yorum:

  1. bende çok sevdim bunu :) fazla da tüketmemeye dikkat et kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ çok teşekkür ederim çok düşüncelisiniz kesinlikle dikkate alacağım :)

      Sil
  2. İlk kez duydum. Nedense Nestcafe kültürüm gelişmedi benim. Türk kahvesi günde bir fincan rahatlatıyor beni. Ben de deniyeyim bakalım.

    YanıtlaSil
  3. Tam bana göre. Gerçi ben sade içerim bunlar sekerli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende şekersiz içiyorum ama bunu çok sevdim :) Belki sende seversin Derya abla ^^

      Sil
  4. afiyet olsun, bana geldi ben de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Size de afiyet olsun :)

      Sil
  5. Afiyet olsun ama kilo yapmasın insallah 😃 sizi takibime aldım.banada gelirseniz çok mutlu olrum 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yapmaz :)) Hemen geliyorum ^^

      Sil
  6. Görür görmez siteye üye oldum :) Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Hoş geldiniz :)

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz